Heeft goeie vraag een soort van moderators??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is een moderator een speciaal soort mens of zijn er verschillende soorten moderatoren? In ieder geval, welkom op de site en als je de website zelf bezoekt kan je de richtlijnen meteen doorlezen. http://www.goeievraag.nl/help
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nou zelf geen moderator was, zou je haast zeker enkele leuke antwoorden krijgen op die vraag :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was een retorische vraag Widar ;o)

Antwoorden (3)

Dat hebben inderdaad. Zij kunnen bijvoorbeeld vragen en antwoorden verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar nu is er ook een iPod/iPhone app en daar kijken ze niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Onzin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kijken ze wel degelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt wel
Kimath
13 jaar geleden
Vragen die via de app gesteld worden komen ook op deze website terecht (de meeste staan onder overig). De moderators kijken hier ook wel naar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze kijken niet op jóúw ipod hoor...jóúw berichten komen gewoon hier op de site...hoe kunnen wij ze anders lezen???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is volgens de richtlijnen wedden toegestaan?
Ja zeker heeft Goeievraag dat!
De moderators op dit moment zijn:

Biertje
Boris
BSB
Cica
CJL
Dounja
panteao
som
wijnstein

Als je naar hun profiel gaat zie je een soort van M''tje boven hun hoofd. Hieraan kun je ze herkennen ( Zie afbeelding )

Wil je meer weten? http://www.goeievraag.be/help/moderator
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok dankje;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM vergat je nog