Hoe lang duurt het tot je een antwoord krijgt van Startpagina.nl?

Ik heb een tijdje terug een contactformulier ingevuld om antwoord te krijgen op twee vragen over de website zelf. Dit ging niet via Goeievraag, maar dus echt via een contactformulier.

Ik heb nooit een bevestigingsmail gekregen waarin stond dat ze hem ontvangen hadden/er binnen X aantal dagen op terug zouden komen, dus ik vroeg me af hoe lang ik moest wachten voordat ik een reactie kan verwachten van Startpagina.nl.

een jaar geleden

Het beste antwoord

Ikzelf krijg binnen twee dagen altijd bericht.
Je zou ook een bericht kunnen sturen naar contact@goeievraag.nl. Dan reageren ze misschien nog sneller.
SimonV
een jaar geleden
Speedylovertje
een jaar geleden
Top dankjewel dan probeer ik dat!