Hoeveel (unieke) bezoekers heeft goeie vraag?

En hoeveel geregistreerde (actieve) accounts?

Toegevoegd na 2 minuten:
Aantal geregistreerde accounts gevonden; zit rond de 25.000.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Op dit moment (22 sept 10:23) 25.824 volgens de lijst op GV. http://www.goeievraag.nl/top/lijst/104?sortby=points&sort=desc.

Bij dezelfde soort vraag die op 8 september gesteld werd, was mijn antwoord nog: 24.799, dus in twee weken tijd zijn er meer dan 1000 gebruikers bij gekomen die zich ofwel echt geregistreerd hebben, of gewoon een vraag hebben gesteld onder de naam gastxxx.

Hier moet ik echter bij aantekenen dat ik net gast26505 heb zien langskomen. Op 8 september was dat nog gast25477.
Wat hier grappig aan is is dat er dus volgens eerste telling 1025 gebruikers bijgekomen zijn en volgens het gastenlijstje 1028...

Hoe dan ook, elke vraag die gesteld wordt door een "nieuw" iemand, die zich nog niet geregistreerd heeft, krijgt automatisch als naam gast+ het eerste volgnummer.

Een aantal van hen "ontdekt" de site en registreert zich, waardoor gast1250 opeens verandert is in Jantje. Een groot aantal van hen, houdt op na één vraag (geldt ook vaak voor vragen die via prikbordpagina’s binnen komen) en blijft dus in de lijst staan als gast.
Al die gasten die het bij één vraag houden, zijn dus eigenlijk ook unieke bezoekers.

Dan heb je ook nog de "leden" die dik in de minpunten zitten eraf (deze hebben even een leuke avond gehad met het bedenken van de meest stupide, vervelende vragen, die zelden het uur haalden en die heb ik sindsdien ook niet meer teruggezien).

Helaas zijn er het afgelopen jaar heel veel leden geweest die hun account opgezegd hebben doordat ze het moe waren telkens ongefundeerde minnetjes te krijgen of die ruzie hadden met de mods.

Ik denk als je van alle 25.824 gebruikers de echte actievelingen eruit haalt, dat je dan zo'n 150 tot 200 mensen over houdt die hier eigenlijk wel minimaal één keer per week komen.

Alle gasten zijn gewoon losse bezoekers. Aangezien GV ook vaak wordt getoond bij google-resultaten gok ik erop dat dat ook heel veel extra unieke bezoekers genereert.

Dan nog even een website aanhalen:
http://www.cellbb.com/check.php?q=www.goeievraag.nl

Deze rept over de volgende getallen:
Daily Visits: 12.579
Daily Pageviews: 36.654
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
24810 geregistreerde bezoekers, waarvan zo'n max. 200 actief zijn.

Hoeveel bezoekers deze site krijgt weet ik niet. Geen idee of het wel wordt bijgehouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
25810 gebruikers:
http://www.goeievraag.nl/top/lijst/104?sortby=points&sort=desc

Actief: is natuurlijk erg subjectief. Je hebt een 'harde kern' van zo'n 50 gebruikers zou ik zeggen.