Bestaat er een zoekfunctie om je eigen vragen op te zoeken ?

Stel dat je veel vragen zelf gesteld hebt en je wil snel ééntje terug opzoeken, kan je dan 1 woordje ergens ingeven op jouw eigen pagina ?

13 jaar geleden

Antwoorden (5)

er bestaat geen speciale zoekfunctie voor je eigen vragen op je eigen pagina.
je zal het moeten doen met de algemene zoekfunctie.
Rieneke1
13 jaar geleden
De enige optie die je kunt gebruiken is volgens mij de zoekfunctie van je browser (standaard toetscombinatie: Ctrl+F)

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar dan moet je elke keer klikken op volgende pagina van gestelde vragen en opnieuw via ctrl+f zoeken.

Je kunt ook de zoekfunctie van goeievraag.nl zelf gebruiken.

Soms werkt via Google zoeken ook, die indexeren ook pagina's van deze site.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zelf gebruik ik wel eens de geschiedenis van mijn browser, met auto-aanvullen in de adresbalk (ik gebruik Firefox) kijkt hij ook tussen bookmarks en geschiedenis.
Kimath
13 jaar geleden
Via google, en dan nog een onderwerp invullen bij de zoekterm en je vraag komt naar boven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het zoekvenstertje van GV links bovenin kun je één of meerder trefwoorden in geven. Hoe meer woorden je je uit die vraag kunt herinneren,hoe groter de kans dat jouw vraag te voorschijn komt, bij de antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je eigen vragen in GV wil bekijken, dan moet je op je eigen ikoon klikken (zie rechts boven). Dan krijg je een aantal tabbladen te zien waaronder die met je eigen vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O, dat is mij niet uit de vraag gebleken maar --gezien het aantal vragen dat rubia gesteld heeft-- denk ik dat je gelijk hebt.