Als je een bericht stuurt naar de beheerders van GV ,hoelang duurt het dan voor je antwoord krijgt?

Zal wel verwijderd worden met de reden dat alleen de beheerders hierop kunnen antwoorden , maar als je geen antwoord krijgt weet je het nog niet

Toegevoegd na 3 minuten:
heb namelijk gisteren een vraag gesteld maar nog geen antwoord gehad

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt bovenin contact zoeken met de beheerders naast het icoontje van help

Antwoorden (3)

meestal binnen 24/48 uur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zal binnen afzienbare tijd wel iets horen..
ik heb ook een email gestuurd maar misschien omdat t weekende is ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar valt geen zinnig woord over te zeggen, hangt er vanaf hoe druk het beheer het heeft.
naar mijn ervaring kan er gerust een week overheen gaan, of minstens enkele dagen.
maar goed, dat is mijn ervaring, bij een ander kan het sneller of langzamer gaan.
ik heb hoe dan ook wel altijd antwoord gekregen, ook al kon het even duren.
Rieneke1