Dat zit nou eenmaal in je. Sommige mensen kunnen heel emotioneel zijn en snel huilen; anderen schamen zich voor tranen en houden ze in.

Bij verdriet heb je tranen (afscheid, begrafenis, akelige gebeurtenissen), maar ook bij blijdschap: geboorte van je kind, als je kind iets gepresteerd heeft en je bent supertrots, een mooie melodie die een herinnering oproept, een weerzien met een geliefd iemand...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat hangt af of hij of zij aandacht wilt of stoer wilt doen voor anderen, natuurlijk speelt de situatie ook mee en zo zijn er nog wat factoren