Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je een aantrekkelijke tekst advertentie, om 2 zitplaatsen te verkopen voor concert van a.s. dinsdag van Marco Borsato?

Ik kan de 2 kaarten maar niet verkocht krijgen, mijn vriend had blijkbaar ook 2 kaarten besteld en ik ook.

Toegevoegd na 21 seconden:
Het gaat dan ook vooral om de titel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
790

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

'2 zitplaatsen Marco Borsato 10 mei Ahoy te koop'

Evt tekst aanpassen als t niet klopt. Kort, bondig, duidelijk.
Geef in de tekst aan wat je er voor wilt hebben en waarom je ze aanbiedt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eventueel naar een Marco Borsato fanpage, misschien dat je het daar sneller wegkrijgt.. Als de concert nog niet uitverkocht is, kun je het bieden voor iets lagere prijs, anders kunnen ze het net zo goed zelf nog bestellen met alle zekerheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En mocht het niet lukken, neem je kaartjes mee naar het concert en probeer ze daar te verkopen. Er zijn vaak nog mensen die nog willen gaan en bij het concert nog een kaartje willen kopen. Je moet in dat geval wel bij een algemeen servicepunt gaan staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd.. gewoon bij de ingang je kaartjes verkopen als je ze op t laatste moment nog niet kwijt ben :) genoeg turke en marokane staan er altijd met een bordje I BUY TICKET

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding