heb je dat ook al gezien?

als je via de link in je mail over een reactie op je antwoord naar GV gaat, komen er plots ads van Google onder de vraag te staan...
is dit nieuw? of heb ik het gewoon nog nooit gezien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"via de link in je mail over een reactie op je antwoord naar GV" Dat is me te ingewikkeld. Dan vraag je ook om moeilijkheden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
huh?

Het beste antwoord

Ik heb 2 minuten gelede nog een reactie bekeken en bij mij is dat nog niet. Misschien dat het niet tegelijk bij iedereen wordt ingevoerd. Maar goed het was wel te verwachten dat Ilse wat aan GV moest gaan verdienen.. Waarschijnlijk hebben ze ervoor gekozen eerst de site wat populairder te maken en dat moment is nu kennelijk aangebroken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Tja inkomsten voor GV, nu komt de aap uit de mauw...

Het was me nog niet opgevallen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kheb dat niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het wel eens gezien bij een gesloten vraag volgens mij, nog niet eerder bij een open - even een paar uitproberen.....nee, ik kan het vooralsnog niet reproduceren. Maar dat er advertenties verschijnen af en toe was me inderdaad al wel opgevallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is het niet alleen als je via de mail de link opent. Ik dacht dat er gewoon af en toe willekeurig advertenties verschijnen.
Maar dat ze er waren was me al wel opgevallen ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik Firefox met de add-on AdBlock Plus.
Nog niet één ad gezien hier.
AWM
14 jaar geleden
No worries, ziet de roker de waarschuwingen op het pakje sigaretten? Hack no. Zo werkt het ook met deze knullige advertising. Je wordt er niet door geprikkeld en je gaat het een dag na lancering ook niet meer zien. Zo werken je hersenen nou eenmaal. Tunnelvisie is in bepaalde gevallen handig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hey ja, ik kom ook via de webmail van me school op goeievraag en ik heb dat ook! haah wat toevallig!