Wat als ik een level omhoog ga?

als je level 2 hebt bereikt, mag je stemmen. Wat gebeurt er elke keer als je level omhoog gaat? Krijg je elk level weer nieuwe features of blijft het vanaf level 2 hetzelfde?
Wat heb je er dus eigenlijk aan om te levelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede vraag, ben ik ook benieuwd naar! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan ik ook ...

Het beste antwoord

Het omhoog gaan van een level heeft eigenlijk alleen grote gevolgen bij de eerste keer omdat je dan beoordelingen kunt uitdelen.

Bij de andere levels zit de 'beloning' in de aantallen vragen, antwoorden, reacties en privéberichten die je per dag kunt insturen.

Als je rechts onder je avatar klikt op 'mijn pagina' en op die pagina naar beneden scrollt dan zie je: mijn dagteller. Daar staat hoeveel keren je alles nog mag doen op die dag. Naarmate je niveau hoger wordt, mag je vaker reageren, beantwoorden enz.

Ik ben nu niveau 6 en vandaag mag ik nog:

Mijn dagteller
Je mag vandaag nog maximaal:

•24 vragen stellen
•91 antwoorden geven
•89 reacties plaatsen
•25 privéberichten sturen

Toegevoegd na 4 minuten:
Overigens is de volledige tabel via 'help' en dan 'FAQ' te bekijken (zie link):

Punten per niveau
In dit overzicht vind je alle niveaus, en hoeveel punten je nodig hebt om elk niveau te bereiken.

Niveau Punten Vragen* Antwoorden* Reacties* Berichten*
5 900 - 1.499 25 100 100 25
6 1.500 - 2.499 25 100 100 25
7 2.500 - 3.999 25 100 100 25
8 4.000 - 6.499 25 100 100 25
9 6.500 - 9.999 25 100 100 25
10 10.000 - ... 25 100 100 25
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh oke, thanx +!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beter kon het niet verwoord worden! +