ga onder je gebruikersnaam naar 'mijn pagina' scroll dan naar beneden en klik dan op je vraag. Je kunt hem vervolgens sluiten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sluiten, deutekom, is geen verwijderen.

Andere antwoorden (2)

Dat kan alleen maar zolang je je vraag nog niet gesloten hebt.

Klik gewoon op "Vraag verwijderen" onder je vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is hoe ik het altijd doe:

Je gaat naar je profiel en dan zie je een lijstje met vragen die je gesteld hebt. Ga naar de vraag die je wilt verwijderen. Dan zie je onder jou vraag verschillende opties en dan moet je op 'verwijderen' drukken.