Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb je wel een spijt gehad van een vraag die je op GV hebt geplaatst?

Soms zet je een vraag neer, puur uit nieuwsgierigheid, en dan komen er onverwachte antwoorden. Heb je wel eens een ongemakkelijk gevoel over je vraag ? En zo ja waarom verwijder je hem dan niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
149

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, één keertje.
Ik ontving een amber-alert en plaatste hem hier onder de vermelding van 'wie heeft dit meisje gezien?'
Dat maakte zo een stortvloed van (ook verontwaardigde) reacties los dat ik de vraag maar heb verwijderd. Tot opluchting van de moderators die niet goed wisten wat ze met dit geval aanmoesten. Want het was wel een 'goeie vraag' ;)
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ja, dat vond ongeveer de helft van de mensen.
De anderen hadden iets van: ben je nou van de pot gerukt, daar is deze website niet voor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zonder enige twijfel beste antwoord en +10 voor je poging om te helpen destijds.

Andere antwoorden (9)

Niet op een vraag zelf. Wel op het antwoord wat ik dacht geven te hebben. De vraag is toen verwijderd! Waarom weet ik niet. Ik heb wel mijn punt behouden dacht ik.
Is dit een antwoord of een reactie?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nooit spijt gehad van een gestelde vraag, maar me wel eens verbaasd over de reacties erop!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben hier nog niet zo lang en heb pas 3 vragen gesteld maar heb er geen spijt van. als ik een naar gevoel zou krijgen nadat ik een vraag heb geplatst zou ik m wel verwijderen denk ik.
ben wel eens geschrokken van iets wat er in een reactie op een antwoord werd gezegd, maar ook geen spijt van de antwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb spijt van de vragen die ik gesteld heb en die door een moderator zijn verwijderd. Ik dacht een goede vraag te hebben gesteld, maar daar dacht de modorator blijkbaar anders over. Dat kost dan gelijk 8 punten: 5 voor het weghalen en nog 3 omdat je de vraag niet meer kunt sluiten. Dan kun je in protest gaan, maar dat kost nog eens punten. Een dure vraag dus, dus spijt ja. De volgende keer maar beter nadenken over de vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor een keer , de antwoorden gingen de hele verkeerde kant heen.
Ik had de vraag anders moeten formuleren.
Het regende min duimpjes en lelijke antwoorden, heb toen na een half uur de vraag verwijderd.
En een paar keer bijna.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor je eerlijkheid. Kunnen we allemaal iets van leren.
Nee, ik heb namelijk nooit ergens spijt van...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nah, ik zie daar niet echt een reden voor. Maakte 1 keer een domme spelfout in de vraag, en als men daarover wil zeiken neem ik ze dat pleziertje niet af.
En ik geloof echt dat er geen domme vragen zijn, alleen domme antwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en ik heb na 2 antwoorden verwijderd, omdat ik me behoorlijk aan ergerde. Ik had het idee, dat de vraag niet goed begrepen werd, dus maar gelijk gestopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, nooit spijt, wel domme vragen gesteld.
Maar als ik (af en toe) niet dom mag zijn dan stop ik er mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij vaak die goeie vragen stelt mag er af en toe wel wat doms bijzitten van mij. Ze zijn best wel "cool" die moderators.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding