Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer weet je of een vraag eerder is gesteld?

Voordat ik een vraag stel kijk ik eerst natuurlijk of hij eerder gesteld is. Maar dan komen er soms zoveel pagina's die je door moet nemen om daar achter te komen!
Dat kost nogal wat tijd en dat vind ik wel jammer...

Toegevoegd na 40 minuten:
Tuurlijk gebruik dan ook de nodige trefwoorden, maar dan nog!

14 jaar geleden
177

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wanneer je je vraag stelt, krijg je, voordat je de vraag definitie stelt, een aantal vragen te zien die op jou vraag lijken. Kijk daar goed bij. Als je vraag gesteld is staan er onderaan ook nog gerelateerde vragen. Kijk daar ook nog eens. Dan kun je je vraag evt verwijderen. Kijk je daar allemaal overheen of zijn de vragen net een beetje anders dan kom je erachter wanneer mensen je erop wijzen of de mod verwijderd je vraag. En inderdaad, gebruik het zoekbalkje. Als je de goede trefwoorden gebruikt staat de vraag meestal wel ergens in de eerste 3 pagina's. En anders gok je het er gewoon op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

http://www.goeievraag.nl/vraag/vraag-gesteld-gv.494

Gewoon bij trefwoorden "vraag gesteld" intypen en je komt veel vergelijkbare vragen tegen.
Daar is niets moeilijks aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misslobe
14 jaar geleden
Dat doe ik ook maar kijk maar eens bij het woord 'wijs' .....nou, daar word je echt niet wijzer van hoor pfffffffffff!
Klik op je profielpagina,toets bij zoek, trefwoorden in en meestal zie je dan wel gerelateerde vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel gewoon de vraag. ALs de vraag, of zo iets dergelijks al gesteld is halen ze de vraag gewoon weer weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoekterm gebruiken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding