Heeft GoeieVraag.nl ook richtlijnen voor welke afbeeldingen zeker NIET gebruikt mogen worden bij je account?

De afbeeldingen op GoeieVraag.nl van de accounts zijn nette afbeeldingen. Ik kan geen richtlijnen vinden voor de afbeeldingen. Of ik heb niet goed gekeken of alle accounts van GoeieVraag.nl zijn nette mensen of de afbeeldingen worden door iemand (Moderator) gecontroleerd voordat hij zichtbaar wordt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze worden NIET gecontroleerd voordat hij zichtbaar wordt ;) Als je hem wijzigt is hij er gelijk namelijk.
amigo
12 jaar geleden
Ze worden niet gecontroleerd van te voren, niet te doen.
Ze stellen het bij de moderatie daarom erg op prijs als je platvloerse namen (en ik denk ook plaatjes) meldt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Raamklaza, Heeft een afbeelding die niet voldoet aan de richtlijnen gevolg voor je punten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Musa ik had ooit zo'n plaatje. Half van de gebruikers had toen een plaatje dat niet mocht. Dat plaatje is toen verwijderd maar zonder punten aftrek. Als je het bewust op gaat zoeken een paar keer achter elkaar dan raak je vast wel punten kwijt en misschien zelfs wel direct een ban.

Het beste antwoord

Algemene richtlijnen

Bij alle uitingen van de deelnemers op Goeie Vraag dient respect te worden getoond voor de andere gebruikers, en de fatsoensnormen te worden gehanteerd. Onder die fatsoensnormen valt het verbod op beledigende, fascistische, seksistische, racistische, pornografische en/of strafrechtelijk verboden uitingen. (Hieronder vallen ook de gekozen gebruikersnaam en gebruikersafbeelding).

Zie de laatste zin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet normale plaatjes hebben die niet racistisch, seksueel of anderszins beledigend kunnen zijn, hakenkruisen en penissen mogen dus niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roland1995, dat vind ik ook, maar ik kan deze regels en afspraken niet vinden op deze site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De algemene richtlijnen: http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie zegt dat dat moet? Waar haal je dat vandaan? Geen bron dus onzin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik hoop dat jij hier nooit de baas word roland.. http://history1900s.about.com/cs/swastika/a/swastikahistory.htm dat een of andere idioot 60 jaar geleden zon ding op een tank schilderde en dat dit niet leuk was.. OK.. maar je hebt het over het oudtste teken wat wij als mensen kennen.. The word "swastika" comes from the Sanskrit svastika - "su" meaning "good," "asti" meaning "to be," and "ka" as a suffix. to be, en good? wat negatief zeg...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roland dan had je dat neer moeten zetten en niet zelf een antwoord verzinnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan niet ontkennen dat de swastika tegenwoordig vooral geassocieerd wordt met Hitler en nazi's. @Raamklaza: "Onder die fatsoensnormen valt het verbod op beledigende, fascistische, seksistische, racistische, pornografische en/of strafrechtelijk verboden uitingen. (Hieronder vallen ook de gekozen gebruikersnaam en gebruikersafbeelding)."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat hoef je niet tegen mij te zeggen hoor, dat had je antwoord op voorhand al moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het antwoord hoort gewoon uit de regels van deze website te komen en niet de vrije interpretatie van iemand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sjongejonge niet zo winen, het antwoord is gewoon goed.