Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je ergens zien hoeveel vragen of reacties je nog hebt voor de dag?

Bijvoorbeeld op je eigen profielpagina een telletje.

17-09-2009
Vragen gesteld: 5/25
Antwoorden gegeven: 20/100
Reacties gegeven: 25/50
Berichten verzonden: 2/25

Toegevoegd na 26 seconden:
Sorry, telletje = tellertje

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
159
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag! Dat vraag ik me ook af. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ook een +-je van mij. Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat daar een limiet aan zat tot ik daar afgelopen week per toeval achter kwam dat ik voor die dag geen reacties meer kon plaatsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier staan de maxima per niveau. http://www.goeievraag.nl/help/punten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat begrijp ik, maar het zou inderdaad wel handig zijn als je ook kon zien hoeveel je die dag al geplaatst hebt want soms kun je zo opgaan in een reactie dat je er al door bent voordat je het in de gaten hebt. Dus bijvoorbeeld een optie als "vraag gesteld", "je antwoord werd positief beoordeeld", maar dan "je hebt een reactie geplaatst" alleen al zou wel fijn zijn. Dan wil ik ze zelf nog wel natellen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, goeie vraag. Ik ben nog nooit aan mijn tax gekomen, dus ik wist er ook niet van, maar zou het wel willen weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kon dat maar...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb het nog niet kunnen vinden. Volgens mij kan het nog niet en ja, het zou een uitstekende toevoeging zijn! Nadat je een reactie of antwoord geplaatst hebt, zou het wat mij betreft ook ook als boodschap getoond mogen worden: Je reactie is geplaatst, je hebt nu nog X reacties over. Idem dito voor antwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan pas als de programmeur van GV dat doorvoert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding