Waarom bestaan er nog niet meer sites zoals deze in Nederland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom WEL???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kassa van de VARA heeft ook een uitgebreide site met vragen/antwoorden

Antwoorden (1)

Als je bedoelt:

Waarom zijn er niet meer vragensites?

Die zijn er wel. Kijk: 3 Best Vragen Websites

http://www.topsite.com/best/vragen

http://www.vrager.nl/

http://www.kwero.nl/

.........en er zijn er nog wel meer hoor.

Maar er zijn er niet zo veel die zo'n succes hebben als
GV.
Dat is mede te danken aan een stel duidelijke richtlijnen en een goed moderatieteam die het opvolgen van die richtlijnen in de gaten houdt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor je snelle antwoord. Ik wist niet dat er nog meer sites bestonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ook niet. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze ook niet of nauwelijks vergelijkbaar noemen. Bij ' je kunt er ook vragen stellen en/of beantwoorden' houdt het wel op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Slijm Slijm": en een goed moderatieteam die het opvolgen van die richtlijnen in de gaten houdt. Just joking. (+)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch is dat - ondanks onze eigen aanvaringen met het moderaille die van tijd tot tijd zeker ook plaats vinden - het ' geheim' van GV ; samen met ongetwijfeld het systeem en de layout en de bediening. Ik ben op meerdere van die andere sites (sommigen bestaan al niet eens meer) wezen rondneuzen, maar over het algemeen zit er weinig leven in, JUIST door het ontbreken van controle, feedback en toezicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lay-out speelt ook een grote rol, maar om mensen te "houden" heb je natuurlijk een strak reglement nodig. De mensen willen wel serieus genomen worden. Ik zeg ook niet dat het een slechte zin was hoor. Echter vond ik het wel leuk om even zo te reageren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de engelse taal machtig bent: yahoo.com/answers Is internationaal; meningen en peilingen zijn ook een aparte rubriek en je kunt er huiswerkvragen stellen.