Wat zouden nadelen/voordelen zijn van het ontmoeten van alle GV'ers?

Stel dat we een 'reünie' zouden organiseren: zou je daarbij aanwezig willen zijn en waarom wel/niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is als het bekijken van de personen aan de achterkant van de poppenkast.
Daarna zijn het nog steeds de zelfde poppen, maar de mysthiek is weg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Het voordeel zou zijn, dat je gedachten waar blijken over die ander...

En het nadeel zou zijn, dat je gedachten niet waar zijn over die ander...

Ik kom meedoen... Zeg maar wanneer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed gezegd Xinix, +'je van mij. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol,,, +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is niets veranderlijker dan een mens!
Tjah, zo goed ken ik de GV'ers niet. Als ik nou grote vriendschappen had opgebouwd hier, maar ik kom hier vooral voor kennis op tedoen en te geven.

Het zou kunnen dat mensen na zo'n reunie anders tegen elkaar aankijken. Misschien met meer respect, misschien juist niet.

Maar als nou héél GV zou komen zou het misschien wel een keer leuk zijn.

Potje bowlen iemand? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier nog 19 meningen:

Toegevoegd na 5 minuten:
Overigens is een reünie volgens het woordenboek: ‘een gezellige bijeenkomst na geruime tijd’.
Aangezien het nog niet gedaan is met GV, is dat een beetje vreemde vraag ;)
AWM
14 jaar geleden
Ik zou er heel hard over na moeten denken of ik dit zou willen

Voordeel: Naar sommige mensen ben ik wel heel nieuwsgierig
Nadeel: de anonimiteit verdwijnt en de openheid bij sommige antwoorden zal wat verdwijnen

Ik ben er nog niet uit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hm... interessante vraag :)
Ik weet niet of ik naar een reuni zou komen... heb inmiddels toch best persoonlijke dingen als antwoord gegeven en weet niet of ik wel zo blij wordt als mensen mij herkennen als 'diegene van dit of dat antwoord of van die vraag'.
Aan de andere kant is het best gezellie denk ik om iets vrijblijvends te organiseren, dan kan iedereen die het leuk vindt er aan mee doen en de anderen niet.

De voordelen zijn: gezelligheid, nieuwe mensen leren kennen, de ware persoon achter de avatar leren kennen.
Het grote nadeel is: je anonimiteit is weg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben het wel eens met vlinderr :) +1
Alles zou nooit meer worden zoals 't was......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het voordeel dat ik sommige eens kan zien in real live..
Het nadeel.. dat valt vaak zoooo tegen...

Maar ik zal er zeker zijn;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm misschien dat als het georganiseerd zou worden , dat ik dan wel zou komen !

Ik had een ervaring bij een sterrenkundig forum. Ik kende alleen de namen en toen zag ik de mensen zelf . Ik vond dat wel heel wonderlijk. Het was ook interessant te horen hoe anderen de ervaringen beleven.

Er zou in ieder geval genoeg gespreksstof zijn :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor en nadelen zou ik niet weten. Ik ben niet het type van de "Meet and Greet", dus ik zou daar ook niet snel aan meedoen. Wat zeg ik, eigenlijk nooit.

Daar staat tegenover dat ik dan na de tijd altijd wel oprecht geïnteresseert ben in hoe het was, en hoe anderen dit ervaren hebben.

Dus mocht het er ooit nog eens van komen, dan hoop ik op zijn minst op een mooi verslag ervan ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voordelen: geen
Nadelen: geen
En als ik al zou komen, houd ik mijn masker op.
Dus misschien een 'Bal Masqué' een idee?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het voordeel van de GV'ers is dat ik er sowieso niet bij aanwezig zal zijn...

En het waarom?

Tja...

Mijn ervaring met internet is dat vrijwel iedereen tegenvalt irl...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De charme van deze site is dat je de mensen niet kent! Daardoor krijg je veel eerlijke en open antwoorden. Dit zou in gevaar kunnen komen bij een ontmoeting, dus ik zal er niet zijn.... Natuurlijk ben ik weleens nieuwsgierig naar mede gv-ers.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk is nog 20 meningen daarover.
http://m.goeievraag.nl/vraag/26302