Waarom zijn foto's bij mijn vragen nooit zichtbaar voor anderen op goeievraag.nl?

Ik gebruik gewoon een .jpg bestand maar als ik een vraag heb over een foto is deze niet zichtbaar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Lees de help pagina, foto mag niet te groot zijn

Het beste antwoord

Dit is een soort bug, soms is dit wel zo en soms niet. Als je dan op Bewerken klikt en dan de foto nog een keer toevoegt werkt hij wel gewoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het probleem is dat u geen foutmelding krijgt van GV als de foto niet geplaatst is.
Dat komt dan meestal doordat de foto de 4 mb overtreft.
U kan het formaat verkleinen tot onder die 4 mb grens en nog eens proberen.