Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is het verschil tussen goeievraag.nl en goeievraagcafe?

Wat is het verschil? En soms staat er "praat verder op goeievraagcafe" maar als ik daar op klik praat ik niet verder, maar maak ik een nieuwe vraag..

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
158
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat je 3 punten kwijt bent voor het stellen van een vraag en die je niet terugkrijgt omdat je de vraag niet kunt sluiten,

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je "verder praat op goeievraagcafe" ga je met dezelfde vraag door in het café, daar maak je inderdaad een nieuwe vraag.

Verschil met GoeieVraag:
"Het GoeieVraag Café is een uitbreiding van de website GoeieVraag. Waar GoeieVraag vooral een kennisplatform is waar vragen worden gesteld die feitelijk te beantwoorden zijn, kun je op het GoeieVraag Café juist terecht voor een heel ander soort vragen. Dit zijn typische forumvragen zoals adviesvragen, hulpvragen, meningsvragen en vragen naar ervaringen van anderen."

Daarnaast is er een verschil in waardering geven:
Bij GoeieVraag kun je aangeven dat je een vraag goed vindt. Je kunt een duimpje (plus of min) geven voor een antwoord. Voor een reactie niet.
In het café kun je niet aangeven dat je een vraag goed vindt. Zowel een antwoord als reactie tellen als antwoord, ook voor een reactie kun je een duimpje geven (geen minduimpje).
(Lees meer...)
SimonV
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding