Is het niet meer nodig om je vraag te sluiten?

Een tijdje geleden kon je - wanneer je een goed antwoord had ontvangen - je vraag sluiten. Als je dat niet deed werd hij evengoed gesloten, maar dan verloor je punten (geloof ik).

Is het niet meer mogelijk of nodig om een vraag te sluiten?

Groet,
Milli.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
vraag blijft open, je kunt ook bijvoorbeeld paar maanden later nog reageren

Antwoorden (1)

Vroeger koste het je punten om een vraag te stellen, die je terugkreeg als je ze sloot. Nu kost vragen stellen geen punten meer (sterker nog , als je trefwoorden invult leveren ze een punt óp) , maar krijg je dus ook niks terug als je hem "sluit" of een beste antwoord kiest.

Er is enige tijd terug voor gekozen vragen niet meer definitief te sluiten, omdat vragen vaak heel snel gesloten werden, terwijl mensen nog graag een antwoord wilden geven, maar ook omdat soms oude nog niet beantwoorde vragen alsnog beantwoord kunnen worden , en eventueel zelfs aangevuld met nieuwe informatie / inzichten. Het voorkomt het herhaald stellen van de zelfde vraag en geeft veel meer gelegenheid tot antwoorden, ook na soms lange tijd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Inekez1
7 jaar geleden
Zitten mensen daar nog op te wachten, na 8 maanden, of 4 jaar?? Als ik een vraag heb bekeken, zie ik rechts in beeld een blokje met 3 vragen waarop een antwoord 'nodig' is. Soms echt al jaren oud. Terwijl recentere vragen die NU relevant zijn dus niet in beeld komen. Daar moet ik dan weer twee keer voor doorklikken. Ik vind het een raar beleid.