Hoe kan ik zoeken in goeievraag naar eerder gestelde vragen?

Ik wil zoeken in de antwoorden op eerder gestelde vragen zonder zelf de vraag te stellen. Ik wil verder niet terecht komen in startgoogle.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K
LeonardN
5 jaar geleden
Wat bedoel je exact met IN goeievraag? Als je wil zoeken zonder StartGoogle zal je de site moeten verlaten naar een site als Google. Het werkt veel beter om direct in Google te zoeken, met de methode die SimonV aandraagt, dan met de startGoogle methode.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
bij categorieën kun je alle gestelde vragen zien
Amadea
4 jaar geleden
Alleen kun je daar niet op zoeken. Het is vrijwel onmogelijk om via categorie te achterhalen of jouw vraag al een keer gesteld is. Alleen als dat recent gebeurde en de vraag is correct ingedeeld zal dat lukken.

Antwoorden (3)

Je kunt de lange weg nemen: zoeken in de categorie.
Of
Googlen: goeievraag '....onderwerp invullen...'
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Dat kan, maar de methode die SimonV uitlegt is veruit superieur. Jouw methode
https://www.google.nl/search?client=opera&hs=vvr&ei=KretXOT2EMOwkwXavYP4DA&q=goeievraag+bananen+krom&oq
SimonV
https://www.google.nl/search?client=opera&q=site%3Ahttps%3A%2F%2Fwww.startpagina.nl%2Fv%2F+bananen+krom&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8 Zoals je ziet geeft jouw methode ook hits op andere sites.
Rechtsbovenaan elke pagina zie je een balk staan met de tekst 'Zoek je vraag op StartGoogle'
Hiermee kun je zoeken naar eerder gestelde vragen.

Zoeken zonder in startgoogle terecht te komen is niet mogelijk, dit is de zoekfunctie van de Goeie Vraag website.
Kimath
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Zie mijn antwoord, het kan dus wel anders :)
Kimath
5 jaar geleden
er word gevraagd hoe te zoeken IN GoeieVraag, ik las dat als niet via een externe website.
LeonardN
5 jaar geleden
Juist lees hem nu ook zo.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@Kimath Ik bedoel zoeken in GoeieVraag via categorie, de lange weg dus.
Kimath
5 jaar geleden
@jodokus52 zo kun je de vraag inderdaad ook opvatten :)
Zelf gebruik ik altijd de zoekopdracht in Google:
site:startpagina.nl/v [je vraag]
SimonV