Kan ik meldingen op Goeievraag ongedaan maken?

9 maanden geleden
TurfGraver
9 maanden geleden
Wat voor meldingen?
crispy
9 maanden geleden
bedoel je melding aan de moderator?
jc54
9 maanden geleden
Als je bij de vraag en/of het antwoord rechts op de puntjes klikt, kun je een vraag of antwoord melden als het niet aan de richtlijnen voldoet. Ik dacht een vraag en antwoord gevonden te hebben dat niet aan de richtlijnen voldeed, en heb dit gemeld. Achteraf heb ik daar spijt van, en heb ik het waarschijnlijk verkeerd gezien.
Pieterke
9 maanden geleden
@Jc54: Als de moderatie het niet eens is met jouw melding dan blijft de vraag en/of het antwoord gewoon staan. Wordt de vraag of het antwoord wel verwijderd dan zou je kunnen kijken of je nog een privéberichtje naar de vraagsteller kunt sturen en je excuus aanbieden.
SimonV
8 maanden geleden
Als je spijt hebt, meld je dit op dezelfde manier ("Anders") aan de moderators. Dit scheelt hen controlewerk.

Antwoorden (1)

Meldingen over bijdragen die niet aan de richtlijnen voldoen, kunnen niet ongedaan worden gemaakt. Gemeld blijft gemeld.
itsme
9 maanden geleden