Wanneer kun je een vraag op deze website zelf verwijderen?

kun je dat altijd of alleen als er geen antwoorden of reacties bij staan of binnen een bepaalde tijd of etc etc...

5 maanden geleden
2.3K
Pieterke
5 maanden geleden
Ik heb daarnet nog een vraag met antwoord verwijderd. De vraag had ik tamelijk recent gesteld.
erotisi
5 maanden geleden
hoe heb je dat gedaan?
Amadea
5 maanden geleden
Kan alleen als er nog geen uur voorbij is. Gaat op dezelfde manier als aanpassen: op de drie puntjes klikken. Lees ook bij https://www.startpagina.nl/v/goeievraag/vraag/705441/vraag-startpagina-goeievraag-verwijderen/
erotisi
5 maanden geleden
Hoe weet je dat dat een uur is? Uit ervaring of staat dat ergens
Pieterke
5 maanden geleden
@Amadea: Ik heb daarnet een vraag verwijderd die ik ruim een week geleden heb gesteld (en waar ook een antwoord op is gegeven).
@erotisi: Dat heb ik gedaan door op de 3 puntjes rechts naast de vraag te klikken en dan op Verwijder.
Overigens wilde ik nog een vraag verwijderen die ik wat langer geleden had gesteld en waar geen antwoord op was gegeven maar dat lukte niet.
erotisi
5 maanden geleden
Bij de drie puntjes staat de optie verwijderen niet. Terwijl vraag recent is en niet beantwoord
erotisi
5 maanden geleden
Zelfs niet bij deze vraag
Pieterke
5 maanden geleden
@erotisi: Dat is mij ook weleens voorgekomen bij een vraag die ik gesteld had. Kennelijk een bug in het systeem.
SimonV
5 maanden geleden
Na een uur nog een vraag kunnen verwijderen zal de bug zijn.
bamibal
5 maanden geleden
Waarom zou je eigenlijk een vraag willen verwijderen waar al antwoord op gegeven is? Vragen staan er niet alleen voor jezelf, maar ook voor anderen. Bovendien is het voor antwoordgevers erg vervelend als je antwoord (waar je moeite voor hebt gedaan) zomaar verwijderd wordt.
erotisi
5 maanden geleden
Bamibal het gaat juist om vragen die niet beantwoord zijn.
bamibal
5 maanden geleden
Het was meer een reactie naar Pieterke.
Pieterke
5 maanden geleden
@bamibal: Ik had daar een goede reden voor die ik hier niet ga vertellen. Het antwoord op die vraag was ook niet bepaald kennisvermeerderend voor anderen en die persoon heeft daar amper moeite voor hoeven doen. Over dat moeite doen: Ik ben zo ongeveer de enige op deze site die altijd bedankt voor ede moeite voor een antwoord of reactie.

Geef als eerste antwoord